izabellewesterlind

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

första inlägg!

Av Izabelle Westerlind - 7 november 2011 21:29

Hej, jag måste ha denna blogg eftersom min bästis Stella -----> www.stellaasfoton.blogg.se

tror inte att jag kan blogga i 2 veckor eftersom jag alltid bara orkar blogga i en vecka när jag bloggar. Då jag ska visa henne att hon har fel! HaHa   

Men idag har jag iallfall varit på mörbyskolan eftersom alla sexor skulle typ " få se" mörbyskolan och ha en valfri lektion i vilket ämne som hällst i en timme och jag hade musik. Det var ganska kul och jag gillade faktiskt Mörbyskolan.

Efter skolan så gick jag till gården, men det var ganska tråkigt där så jag och Stella gick hem till mej ist.

Vi satt typ bara i vardagsrummet och letade efter en låt som jag hade hittat som var skit bra, men problemet var att jag inte visste var den hette   

Nu sitter jag och tittar på fotbollsgalan det är ganska kul faktiskt även om jag inte gillar fotboll så är det ganska bra.


                                                  

En gammal bild från sommaren ( älskar att jag var så brun )  


                                      Puss// Izabelle   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Westerlind - 12 september 2013 09:53


 

Av Izabelle Westerlind - 11 november 2011 17:46

Hej allihoppa nu sitter jag och mobilbloggar på min iphone :) Jag är iallfall på en resturang inne i stan för jag måste gå och se på Opra efter ( Suck ) eftersom min moster är opra sångerska så fick vi biljetter -.-' men aja ibland får man göra sake...

<3

Av Izabelle Westerlind - 10 november 2011 20:37


Remember M Remember E Put them together and remember Me                ...

Av Izabelle Westerlind - 10 november 2011 19:54

Någon som alltid ställer upp för mej är Alice och Linnea. Som när jag hade skadat ryggen så behövde jag åka till sjukhuset och Linnea ville vara där bara för att stötta mej och det är hur gulligt som hellst! Och Alice om jag mår dåligt är det ...

Av Izabelle Westerlind - 9 november 2011 19:29

Här är några foton från idag! Hinner inte skriva så mycket för jag måste börja på mitt egna arbete-.-' (suck)   Aja här är några foton iallfall                                Kajsa och Hanna <3                                       ...

Presentation


Hej och välkomen till min lilla amatör blogg. Inga hat komentar tack! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dans


Ovido - Quiz & Flashcards